torek, 26. marec 2013

Ko otrok ne mara šole


Uporaba računalnikov mobilnih telefonov socialna omrežja vse to vpliva na učenje otroka. Dostikrat so starši obupani in brez moči kajti otroci so zasvojeni z uporabo interneta. Nekateri starši presedijo ure in ure z otrokom pri učenju. Včasih imajo občutek da se učijo sami da jih otrok sploh ne posluša. Več mu pomenijo sporočila in objave na telefonu ali računalniku. Otroka sploh ne zanima kaj se dogaja zraven njega.Veliko ur prostega časa starši namenijo svojim otrokom da bi čim bolj bil pripravljen za obveznosti v šoli ki ga čakajo naslednji dan.
Otroci današnjega časa posvečajo največ pozornosti raznim socialnim omrežjim kot očetu, materi, bratcu, sestrici. Včasih je bilo to drugače. Seveda nekateri otroci kljub temu da so dosti na računalnikih imajo dobre ocene, ampak kam vse to pelje. Starši so vse bolj prestrašeni in obupani. Ko starši vseeno želijo nekako preprečiti to agonijo z odvzemom računalnika ali igric, otroci postanejo še bolj agresivni in še izražajo manjšo volje za učenje.
Nekaterih seveda socialna omrežja ne zanimajo. So radi v naravi, na sprehodih, v družbi prijateljev kjer ni računalnikov se zapeljejo z kolesom. Vse lepo in prav. Ampak z druge strani gledano je šolski sistem nastavljen tako da je uporaba računalniškega znanja obvezna. Tudi z uporabo računalnika si otrok nabira izkušnje, znanje vendar v mejah normale.